دلتنگ شده ام و ناراحت ،یادم می اید پارسال از خدا شکایت کردم به خاطر اینکه حسرت می خورم وقتی میبینم دست رحمتت را میگذاری روی سر دیگران ..وقتی من اینجا چون یتیمی که همه کس او تو باشی چشم انتظار دست رحمت تو هستم و تو نیستی که دستت را بگذاری رو سر من و من لبخند بزنم ..می دانی بدون تو من وجود نخواهم داشت میدانی اگر چشمت را به روی من ببندی نابود میشم ..میدانی اگر زبانم لال نباشی ،نیستم .. خدا جان عزیز دل جانا ‌، من بدن تو هیچم میدانی هیچ ارزشی ندارم؟ می دانی شدیدا منتظرت نشسته ام در این خرابه های دل ویرانه ام میدانی چقدر نذر کرده ام برای برگشتنت میدانی ؟ مگر نمی گویی اگر بگویید خدای گناهکاران دو بار به شما  پاسخ میدهم چون گناهاکاران به جز من کسی را ندارند؟ خودت میدانی بی کسی چه دردی دارد خودت میدانی جز تو کسی را ندارم  که یاورم باشد که عاشقم باشد که همراهم باشد و که اینقدر دوستش داشته باشم ..پس به حرمت همه چیز از تو می خوام بیایی ..من تو را صدا زده ام و می خوام پاسخم بدهی ..همین ..

منتظر نشسته ام و تسلیم خواسته ات شده ام ..نمی دانم خواسته ات چیست نمی دانم چه چیز را برایم مقدر کرده ای ولی می دانم برای بنده ات چیز بدی نمی خواهی ..میدانی چشم دوخته ام به کرمت چشم دوخته ام و منتظرم حاجت دلم با خواسته ات یکی باشد ..خدای من