به دکتر مامان ایمیل دادم که با توجه به شرایط باید حتما بیاد تهران یا نه؟ چون میترسم. چون کرونا بده..جون میترسم دوباره اون بیماری بد برگرده.. و کلی راز دل گفتم. جواب پیامم رو دادن که کرونا همیشه هست و ایشون باید طبق وقت قبلی برای مراجعه بیاد. به مامان گفتم که میری؟ و اونم گفت که نه فقط نتایج آزمایش و سونو رو به وقتش براش میفرسته.. بهش گفتم اما باید بری و چکاپ سالیانه بشی. گفت میترسه و کروناست. بعدش سوال پیچم کرد که چیزی شده که این سوال ها رو ازش میپرسم و منم گفتم نه. 

واقعیت اینکه من دکتر نیستم ولی میترسم برگرده بیماری، میترسم  دوباره توده ‌ی بد ببینم.. من میترسم .. همین الانم که دارم تایپ میکنم بدنم اول بی حس شد..بعدش پشتم ، کمرم  شروع کرد به درد .. و داره تو کل بدنم پخش میشه این ترس و درد . میترسم ، به شدت . به طرز فجیعی میترسم و استرس دارم..حس میکنم تو حال خودم نیستم. حس میکنم اصلا حالم خوب نیست و سرم میخواد منفجر بشه..

لطفا دعا کنید .. لطفا دعا کنید که نتایج چکاپ آبان ماه مامانم خوب باشه..خواهش میکنم ، من به دعا ایمان دارم..