° ۱۰۲ تا ستاره های خاموش نشده دارم ، باک حال خوبمون نشت کرده ؛ اینکه مشکل از خودش بوده یا تقصیر دیگران بوده "درحال حاضر" مهم نیست. چون بحث مهم الان نشتیِ باک حالِ خوبه. کاش میشد همونجور که بعضی ها رو بی صدا میخونم با صدا کامنت میذاشتم :دی چی گفتم.

° تو خونه خیلی حرف میزنم ، گاهی وقت ها حتی نمیدونم چی میگم . فقط یه چیزی میگم که گفته باشم. وقتی ساکت هستم همه میترسن ، دنبال دلیل های عجیب و غریب میگردن در حالی که اصل گوهره‌ی وجود من از سکوته! برای همینه که وقتی زیادی حرف میزنم فکر میکنن حالم خوبه و کسی دیگه نمیتونه منِ واقعی رو تشخیص بده .

° کلمه ای که این روزا ورد زبونتونه چیه؟ من؟! حاجی. اینروزا به همه میگم حاجی. کوچیک و بزرگ و زن و مرد هم نمیشناسه این کلمه ..

° دنی میگه میگه گاهی وقت ها فحش دادن ادم رو آروم میکنه. لزوما نه به آدم ها ، به اشیا فحش بده‌.. فقط یه چیزی باشه که بتونی خودتو رها کنی. بهش نگفتم ولی میدونه من در بندم. در بند خودم.