هر وقت عملی برخلاف دیگران _شاید_ انجام میدم از خودم میترسم . از دیشب یه دلشوره داشتم ولی سعی کردم اهمیت ندم , صبحی اصلا یادم نبود تا اینکه بلافاصه بعد وصل شدن به این شبکه ی کوفتی اینترنت یه چیزی رو خوندم که فوق العاده شوکه ام کرد! با اینکه یه حدس های کوچیکی میزدم ولی شوکه شدم بعدش به طور خیلی خیلی جدی خوشحال شدم! به طور خیلی جدی! و سعی کردم حال هر کسی که با شنیدن خبر بد شد رو خوب کنم سعی کردم ولی مثل اینکه هم حال خودم بد شد هم اونا . این چه تضادیه؟ بینهایت خوشحالم ولی یه چیزی ته قلبم بین اون  بطن سمت راست که تاریک و کوچیکه بهم گفت تو ناراحتی! تو شوکه شدی! داری نشون میدی خوبی ! سعی میکنی به غم بی تفاوت باشی ولی داری اونو رو کولت حمل میکنی! میخندی ولی من میدونم که غم هنوزم اینجا خونه داره دختر! حالا دارم باهاش حرف میزنم و میگم غم رو اگه بهش احترام بزاری اگر بهش اهمیت بدی میمونه تو خونه دلت و همیشگی میشه! باید بهش بی احترامی کنی , وقتی اذیت کردنش باعث میشه یه جورایی کم کم از پا در بیای ! دارم بهش میگم من همی چیز رو میدونم , ولی مشکلی نیست! حتی اگه تو میگی ناراحتیم رو کتمان میکنم , میخوام بگم بازم مشکلی نیست! اما چیز مهمی که می خوام بهت بگم و میدونم با گفتنش خودت میزاری میری اینکه دیدی پدر و مادر ها چقدر بچه هاشون رو دوست دارند! وقتی بچه بزرگ میشه لزومی نداره راجب تمام روابطش چیزی به پدر و مادرش بگه منظورم از این حرف یعنی جزئیات روابطه! خب تو فکر کن اگه قرار بود همه چیز رو بگه اذیت میشد و این سخت بود ! میدونی دخالت کردن اونا تو کوچک ترین و خصوصی ترین روابط بچه هاشون هیچ وقت نشونه دوست داشتن نیست؟! میدونی قراره یه روز بچه ها از خانواده ها جدا بشن؟ میدونی این جدا شدن هیچ وقت به معنی تمام شدن عشق بین خانواده و فرزند نیست؟ میدونی؟ خیلی خب حالا می خوام بگم بهت عشق بین ما چیزی نیست که با یه سری جزئیات حاشیه ای تموم بشه! عشق همیشه وجود داره . بین رگ های ما مثل خون در جریانه! می خوام بگم من همیشه حمایت کردم و عشق رو هیچ جایی تموم نمیکنم! می خوام بگم غم , تو نباید اینجا باشی! اینجا , این مکان به هیچ عنوان عملی برای انجام دادن یا وظیفه ای بر عهده نداری که به اتمام برسه! پس برو! عشق بین ما هیچ وقت قرار نیست بمیره! میخوام بگم حالا که تو این دوره ی حساس زنانه هستم و خیلی ها میگن تصمیمات میتونه غلط باشه , من دارم بهت میگم عاقلانه ترین و عالی ترین تصمیم زندگیم رو دارم با صداقت تمام بهت میگم . امیدوارم حرف های صمیمانه و خالصانم رو بشنوی!