نوشتم یه بار دستم خورد حذف شد . بازم نوشتم کامپیوتر خاموش شد دوباره نوشتم ذخیره کردم اما الان نیستش . ببینم نکنه حرفم  اشتباه بوده؟ به من امید نداری؟ نداری؟ دلخوری؟ عصبانی هستی؟ امروز چرا هوای اسمون اینقدر گرفته بود؟ به فاصله چند ثانیه جوابم رو گرفتم . چون من به خودم امید ندارم بهم نا امیدی؟ یعنی حسی که آدما به خودشون دارن رو تو همم نسبت به اونا داری؟ یعنی یکی اگه از خودش خوشش نیاد تو هم از اون خوشت نمیاد؟ خب اینجوری که میشیم مثل هم! باید فرق باش بین من و تو! من بدم تو خوبی! مثل من نباش . بدم میاد وقتی یکی میگه ادما خیلی ازت تاثیر مگیرن . من خوب نیستم دوس ندارم اونا هم مثل من بشن . مثل من نباش . چون با منی مثل من نباش. من می خوام شبیه تو باشم فقط اندازه یه اتم نوترون . یه ذره فقط .. دوست دارم . مثل من با خودم برخورد نکن. بهم امید داشته باش چون امیدوار باشی بهم به خودمم امیدوار میشم . دوست دارم .