"اعتراف میکنم انتظار را دوست ندارم برای من انتظار کشیدن سخت ترین کار ممکن تاریخ است . من از انتظار از اینکه منتظر تو باشم از اینکه صبر کنم تا شاید آنچه می خواهم اتفاق بیفتد متنفرم . نشسته ام و دارم اهنگ Im Alright  تیلور سویفت که برای هری استایلز خوانده بود را گوش میدهم و همش تو را تجسم میکنم *_اون چشم های سبز و اون خنده های واگیردار و اون لب ها و اونطوری که اون ها رو به فعل تبدیل می کنن_ من تو را نمی شناسم و نمی دانم که از کدام اقلیمی و حتی صورتت را حتی یک بار ندیده ام اما لعنتی سخت به فکر تو ام وسخت دلتنگ تو ام ." همه ی این ها حرف های میم بود حرف هایی که رسوب کرده بود در دلش . من از فاصله بیزارم و از اینکه میدانی نمیشود اما هرروز امیدوار تر میشوی , من از تویی که میم را ناراحت میکنی از تویی که نمی دانم در کدام خراب شده از این دنیا نشسته ای و قهقه میزنی متنفرم ..

 

* قسمتی از اهنگ" دانلود : Im Alright "
 

+ "بیان " تغییر کرده! تبریک :)