• وقتی تاکید میشه اسم های خوبی رو برای بچه هاتون انتخاب کنید. این این خیلی مهمه حتی اگه اینطور فکر نمی کنید و اینکه لطفا هر اسمی انتخاب میکنید معنیش رو هم یادتون باشه صرفا زیبایی اسم ملاک نباشه براتون مرسی .  

• معلم زمین شناسی دبیرستانمون میگفت اسم هاتون یه جورایی سرنوشتتون رو تعیین میکنه , حالا البته منظور از سرنوشت از دید هرکس میتونه متفاوت باشه , مثلا من باورم اینکه میشه تغییرش داد و ثابت نیست اما اینکه یه سری چیزا از قبل تعیین شده س و خب درسته نمیشه. اونم درست مثل تولد و قیافه و چمیدونم چیزی که حق انتخاب توش نداشتین! دقت کنید گفتم نداشتین! یعنی گذشته! اما میشه چیزایی رو تغییر داد که البته تغییرات در حال رخ میده و میتونه اینده رو عوض کنه و در گذشته ثبت بشه . اوم شما نمی تونید خودتون انتخاب کنید کجا به دنیا بیاید ولی میتونید تلاش کنید در جایی که می خواید زندگی کنید . خب این شد یه مثال خوب برای این موضوع . ام داشتم چی میگفتم؟! مثل اینکه بازم از بحث خارج شدم ..اهان یادم اومد , معلممون میگفت می خواست اسمش رو تغییر بده اما میترسید چون باور داشت سرنوشتش عوض میشه! ولی خب ترسیده بود چون فکر میکرد ممکنه سرنوشتش بدتر از این باشه . خب من اعتقادی به حرفش نداشتم اما الان حس میکنم این میتونه درست باشه که شاید یه ویژگی داشته باشید که مربوط به معنی اسمتون باشه و هنوز کشفش نکردین ! شایدم کشفش کردین!