میدونی تو همیشه سعی کردی که همه رو خوشحال کنی و با خوشحال کردن دیگران خوشحال شدی ، این رو بارها گفتی! مثل من نبودی که بگی خوشحالی خودم مهمتره یا اینکه برعکس فقط چون دیگران رو راضی نگه داری به اجبار کاری رو انجام ندادی . نه تو هر کاری رو که انجام دادی از ته قلبت بوده و با خوشحالی و میدونی که بارها با گفتن این جمله که خوشحالی چقدر منو شاد کردی! درسته! من نمی تونم مثل تو باشم! خوشحالیم همیشه در گرو خوشحالی دیگران باشه و این حجم از فداکار بودن از روی عشق باشه نه اجبار ، نه من نمی تونم ، اما تو با این حال خو گرفتی . حالا تو هر سال چیزای بیشتری بهم هدیه میکنی ، از احساسات صادقانه تا حال خوب یا حتی لبخند های دلگرم کننده. میخوام بهت یه هدیه بدم که فکر میکنم با ارزش باشه البته از نظر خودم خیلی باارزشه . اینکه میخوام شادی خودم رو به شادی تو گره بزنم :') حتی اگه این شادی باعث بشه قلبم شکسته بشه..! عجیبه نه؟! اما میخوام بهت این هدیه رو بدم به خاطر همه ی خوب بودن هایی که توصیف کردی که نشون دادی و به خاطر خودت . من خوشحالم پس تو هم خوشحال باش. من بهت باور دارم ، من بهت اعتماد دارم ، من تا زمان بی پایان باهات میمونم  تو درست توی قلبم و در ذهنم هستی.پس یادت باشه همیشه دوست دارم .