اینجانب فهمیده بود حتی چرت ترین مسائل را هم برای دوست هایی که فکر میکردید_دقت کنید فکر میکردید_ صمیمی هستید نگویید، آن ها این حرف ها را نگه میدارند و در شرایط مخصوص عین کیک تولد به سبک خارجکی ها میکوبند توی صورتتان و شما میفهمید آن لحظه چرا خوردید! چندین بار هست این رفیقم حرف های خودم حتی ان هایی که شخصی بود و نباید میگفتم را دارد میکوبد توی صورتم و من خشکم میزند جدا .. 

*همونطور که برام سخته حتی اگه سیر باشم برای اینکه غذا حروم نشه همش رو بخورم سخته برام رابطه ها رو تموم کنم یا یه سری چیزا رو حذف کنم .. همون رفیق موردنظری که قول دادم تا وقتی که هستم از زندگیم پاکش کنم و دیگه بهش فک نکنم اومد معذرت خواهی کرد و من بخشیدم و الان بازم ازش زخم خوردم . هعی که من آدم بشو نیستم! اون از قول رفتنم از اینستا بعد از دو بار که گفتم فعلا دیگه برگشتی نیست اما هی دارم میپلکم توش این از این اونم از درس خوندم . الله اکبر خدا به دادم برس