نمی دانم اما یک حسی به من می گوید بیا و نظرات را ببند , حتی شده برای یک مدت کوتاه .وقتی نظرات فعال باشند آدم یک احساس پیدا می کند ,فکر میکند که برای خودش چیزی نمی نویسد انگار به خودش تعلق ندارد . انگار دارد مینویسد برای اینکه پسندیده شود برای اینکه نظر بدهند برای اینکه لایک کنند و برای اینکه یه عده بیایند و تعریف کنند ,بعدش دیگر آنچه دوست داشتی نمی نویسی! دیگر یک ترس مضحک وجودت را فرا میگیرد که نکنه اگر این را بنویسم پسند نشود ؟! نکند کامنت ها کم باشد ؟! به همین دلایل احساس میکنم دارم دچار این حس مزخرف میشوم  , پس در نتیجه می خواهم یک مدتی مال خودم باشم و به خودم تعلق داشته باشم .می خواهم ترسی از نوشتن نداشته باشم و بنویسم برای خودم !  و تا ان روز امیدوارم دوستانی که همراه هستند و علاقه مند وجود داشته باشند! کسانی که از روی وظیفه مرا دنبال نمی کنند! و نظر نمی گذارند ..

*اگر حرفی بود. آن بالا مطرح شود کنار دربـــارهـ ی مـن  :)