در عین نا امیدی در عین اینکه فکر میکردم پدر جان با خریدن دوربین بنده مخالف هستن , دیشب بعد از یک سری صحبت ها و امروز بعد از حرف زدن با پدر فهمیدم که او موافق است . این یعنی وری بیست این یعنی خود خوشبختی ! یعنی پدر جان با پیشنهاد بنده مبنی بر اینکه با خرید یک دوربین و نخریدن فعلا  "دقت کنید فعلا !" یک گوشی موبایل موافقت کردند و من الان بازم بین این دو راهی های لعنتی گیر کردم که آیا دوربین نیکون بگیرم یا کانن :|  و شما نمی دانید زندگی بنده خلاصه میشود ذر دو راهی های مسخره , و اخ که احساس میکنم همان دو راهی ابتدا بهتر بود تا این دو راهی اخر ..

  *بازم کمک می خواهم به نظر شما دوربین کانن را بگیرم یا نیکون ؟ اگه کسی را می شناسید که در این مورد اطلاعاتی دارد میشود به من معرفی کنید؟ شدیدا نیازمندم ..

  * باز از اون فکر ها نیاد سراغتان ! 

  *شک داشتم به این حال خوب به موافقت بابا و شکم درست بود .مامان تمام رشته ها پنبه کرد مامان همه چیز را بهم زد ..حالا پدر جان نه تنها با خرید دوربین مخالفت کرد ان هم دوباره ! بلکه از همان موبایل آیفون هم ما را انداخت .. من آدمی نبودم این خوشی ها را تجربه کنم آدمی نیستم که خوش باشم ..من نیستم ..

+ ویرایش شد ..