گاهی وقت ها بین یک دو راهی در زندگی قرار میگیریم دو راهی که ممکن است از نظر ما خیلی مهم و تاثیر گذار باشد اما از نظر دیگران  حتی دو راهی به حساب نمی آید . خب در حال حاضر من بین یک دو راهی گیر کرده ام که می دانم از نظر دیگران حتی ممکن است جز دو راهی به حساب نیاید . . لذا خواهشمندم از تمامی دوستانی که حتی اولین بار است این وبلاگ را می خوانند نظر بدهند و من را یاری کنند . عاجزانه خواهشمندم که من رو یاری کنید ..متشکرم

خب قصه از این قرار است که من بعد از پنج سال قرار است دستی در جیب مبارک کنم  و یک موبایل جدید و خوب بخرم اما مهمترین  فاکتور من برای خریدن موبایل همین دوربین موبایل است . و یعنی میشود گفت 70 در صد تصمیم  خرید من برای موبایل همین دوربین موبایل است . خب با توجه به اینکه بنده 5 سال است (!) دقت کنید 5 سال است ! موبایل نخریده ام پدر جان قصد دارند کمی برای بنده خرج کنند و یک موبایل خیلی خوب خریداری کنند که بازم با توجه به خوش اشتها بودن بنده قصد دارم یک ایفون 6 بخرم اما بین دو راهی مانده ام اینجا مطرح میشود که به نظر شما آیا آیفون  بگیرم که خوبه و این همه از دوربین با کیفیت ان حرف میزنند یا یک موبایل زیر یک میلیونی بگیرم ولی بقیه ی پول را بدهم یک دوربین کانن یا نیکون بگیرم ؟

*به جان خوندم جز قشر متوسط جامعه به زور حساب میشوم ,پولدار هم نیستم که بیایم پز بدهم من رفتم آیفون اپل گرفتم . نه . اصلا این طور نیست ..تازه باورتان نمی شود برای پول  خرید همین موبایل ایفون یک وام گرفتم ؟ خب می دانم باورتان نمی شود ولی خواهشمندم باورتان بشود .. همین دیگر عرضی نیست فقط نظر بدهید خیلی ممنون ..

 

**الان یه عده ی دیگر می ایند می گویند چه قدر این دیوانه است که کلی پول میدهد و وام میگیرد برای یک موبایل بهتر است پولش را بدهد به کتاب و بخواند تا فرهنگ خودش را کمی بالا ببرد . خب باید به این دسته از عزیزان گفت که برای کسی که 5 سال است یک گوشه ساده دارد خریدن یک گوشی با این قیمت نباید خیلی تعجب برانگیز باشد و اینکه بنده کتاب می خوانم وخیلی هم علاقه دارم ولی خب مادر بنده از کتاب تنفر دارند بنابراین خیلی کم کتاب می خرم و بیشتر  کتاب های   PDF   را می خوانم  ..