بعضی وقت ها فکر میکنم که شاید من تنها دختری هستم که از سال 89 به بعد یعنی تا الان فقط یک مدل گوشی دارم ! البته باید بگویم سال 92 به مدت 9 یا 10 ماه یک عدد گوشی لمسی داشتم که بعد از ان دوباره امدم طرف گوشی خودم گوشی قدیمی ولی عزیز خودم .حالا بحث این ها به کنار , خواستم بگویم آدم هایی که از ابتدا تا به الان با شما بوده اند را ترک نکنید! یادتان باشد بعد از چند ماه چند یا چند سال روزی دوباره متمایل میشوید سمت خودش! البته ادم های مهم را میگویم آن هایی که برایتان خاطره ساز بودند آن هایی که به پایشان عشق ریخته اید آن هم خروار خروار ..!

* سردرد دارم , دلم یک خواب نیمه بلند می خواهد اما سر را روی بالشت نگذاشته ام خوابم میپرد. حالا نه اینکه بال و پر داشته باشد نه ولی نمی دانم خلاصه میرود گم و گور میشود مثل بچه ای که بعد از دیدن مادرش گم و گور شده از ترس تنبه مادرش . کاش این حس افتضاح دور شود . گمان نکنم حوصله ی حال جدیدی را داشته باشم ..